• Bestellen, verzenden & bezorgen
  • Retourneren
  • Garantie
Expand All | Collapse All
  • 1. Hoe verloopt het bestel-, verzend- en leveringsproces?
     

    U plaatst een bestelling (indien op een werkdag geplaatst vóór 16.00 uur, wordt deze dezelfde dag nog verwerkt). U ontvangt per e-mail een orderbevestiging .Wij verwerken uw bestelling en verzenden deze via Dynalogic of PostNL. U ontvangt per e-mail een verzendbevestiging Uw pakket is te volgen via een in de e-mail meegeleverde Track & Trace link. Op de dag van pakketlevering is het tijdvak (3 uur) van levering bekend.

  • 2. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
     

    Ja, nadat u uw bestelling heeft geplaatst krijgt u een order- & verzendbevestiging per e-mail.

  • 3. Waar kan ik mijn besteldetails terugvinden?
     

    De bestelgeschiedenis is terug te vinden in uw persoonlijke account van myglucosemonitor. Tevens zijn de besteldetails terug te vinden in de orderbevestiging die u ontvangt per e-mail.

  • 4. Ik wil graag mijn bestelling wijzigen, afleveradres wijzigen of de bestelling annuleren?
     

    Zolang u geen verzendbevestiging e-mail heeft ontvangen kunt u uw bestelling nog wijzigen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.*

    Telefonisch: +31 (0)46 – 7507707
    E-mail: sales@zkopehealthcare.com

    *Bereikbaar op werkdagen tussen 09.00-17.00 uur.

  • 5. Hoe werkt de terugbetaling van een geannuleerde bestelling?
     

    Indien u tijdig uw bestelling heeft geannuleerd (dat wil zeggen voordat deze verzonden is) dan restitueren wij binnen 5 werkdagen het door u betaalde bedrag. Indien uw bestelling reeds is verzonden gelden de retourvoorwaarden.

  • 6. Wat is de betaaltermijn van mijn webshop bestelling?
     

    Onze webshop biedt verschillende betaalmogelijkheden. Kiest u toch voor ''achteraf betalen'' dan gelden de volgende voorwaarden:

    De betaaltermijn voor particulieren is 14 dagen. Indien een betaaltermijn overschreden wordt zullen wij u een betalingsherinnering sturen. Blijft betaling ook daarna uit dan zijn wij genoodzaakt onze vordering uit handen te geven aan een incassobureau. De daarmee gemoeide wettelijke incasso- en rentekosten zijn voor uw rekening.

  • 7. Welke betalingsmogelijkheden zijn er mogelijk?
     

    Momenteel kunt u direct betalen via IDeal, DIRECTebanking of MisterCash, Sisow en Mastercard. U kunt ook kiezen voor een bankoverschrijving, hiervoor geldt de betaaltermijn voor particulieren.

  • 1. Wat is het retourbeleid van myglucosemonitor.nl?
     

    Het retourbeleid van myglucosemonitor.nl sluit aan bij de ‘’Wet kopen op afstand’’. U dient uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de goederen middels het invullen van een herroepingsformulier kenbaar te maken dat en welke producten u retour wilt zenden. Voor meer informatie zie ook onze algemene voorwaarden.

  • 2. Kunnen alle producten geretourneerd worden?
     

    Producten kunnen in principe retour gestuurd worden. Houd u er wel rekening mee dat hygiëne producten (zoals glucosemeters, glucoseteststrips etc.) en verzegelde verpakkingen die geopend zijn niet retour genomen kunnen worden. Conform de ‘’Wet kopen op afstand’’ is hier geen bedenktijd of herroeping binnen 14 dagen mogelijk.

  • 3. Wat is het adres voor retourzendingen?
     

    Het adres voor retourzending is: Zkope HealthCare B.V. Postbus 577, 6130 AN te Sittard. De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening. Vraag bij verzending altijd naar ‘’een bericht van ontvangst’’. Indien een retourpakket kwijt raakt zijn de kosten alsnog voor uw rekening.

  • 4. Ik heb een verkeerde product ontvangen, wat moet ik doen?
     

    Kennelijk is er iets misgegaan bij het inpakken van uw bestelling. Maak de (verzegelde) productverpakking niet open! Neem hiervoor contact op met de klantenservice.*

    Telefonisch: +31 (0)46 – 7507707
    E-mail: sales@zkopehealthcare.com

    *Bereikbaar op werkdagen tussen 09.00-17.00 uur.

  • 5. Wanneer wordt mijn geretourneerde bestelling terugbetaald?
     

    Indien de geretourneerde producten na inspectie zijn goedgekeurd krijgt u binnen 14 dagen uw oorspronkelijke aankoopbedrag terug plus (indien van toepassing) de op het moment van koop betaalde verzendkosten. Let op: indien u slechts een deel van de oorspronkelijke bestelling retourneert, krijgt u geen verzendkosten terug.

  • 1. Wat houdt de wettelijke garantie in?
     

    Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

  • 2. Mijn product werkt niet/is defect, wat moet ik doen?
     

    Wij proberen altijd een passende oplossing te zoeken voor uw defecte product. Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen dan voor een passende oplossing.* Gooi het product niet weg. Wij kunnen u vragen deze aan ons terug te sturen om door te sturen naar de leverancier.

    Telefonisch: +31 (0)46 – 7507707
    E-mail: sales@zkopehealthcare.com

    *Bereikbaar op werkdagen tussen 09.00-17.00 uur.

  • 3. Ik gebruik een CareSens meter en wil graag de garantiekaart invullen. Hoe doe ik dit?
     

    De garantiekaart van de fabrikant I-Sens is in te vullen via het onderstaande formulier.

    Garantiekaart
















    • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.