Mijn CareSens N Premier meter lijkt geen contact te maken met de SMARTLOG app. Waarom?

Indien uw CareSens N Premier glucosemeter niet op de SMARTLOG app aansluit, controleer dan of Uw glucosemeter aan staat Uw glucosemeter met de app heeft gekoppeld aan uw mobiele apparaat De Bluetooth® functie op uw mobiele apparaat en uw glucosemeter is ingeschakeld Uw glucosemeter dicht genoeg bij uw mobiele device ligt. Als u het probleem niet … Continue reading Mijn CareSens N Premier meter lijkt geen contact te maken met de SMARTLOG app. Waarom?

Mijn CareSens glucosemeter geeft een error aan, wat nu?

Controleer de foutmelding via de gebruiksaanwijzing–>Onderhoud–> Foutmeldingen. In dit hoofdstuk van de gebruiksaanwijzing vindt u alle betekenissen van foutmeldingen. De gebruiksaanwijzing geeft een aantal tips om storingen te verhelpen. Als u het probleem niet kunt verhelpen, neem contact op met de klantenservice.* Telefonisch: +31 (0)46 – 7507707 E-mail: sales@zkopehealthcare.com *Bereikbaar op werkdagen tussen 09.00-17.00 uur.

Ik wil de gegevens van mijn CareSens glucosemeter graag uploaden naar de computer?

Het uploaden van uw glucosewaarden naar de computer is mogelijk. Hiervoor heeft u de CareSens USB-kabel nodig. De CareSens USB-kabel is aan te schaffen in onze webshop. Tevens heeft u een programma nodig waarna toe u de gegevens wilt uploaden. U kunt hiervoor kiezen voor de SMARTLOG software van CareSens of voor Diasend Personal. Kijk … Continue reading Ik wil de gegevens van mijn CareSens glucosemeter graag uploaden naar de computer?