Veelgestelde vragen
Hier leest u de antwoorden op onze veelgestelde vragen:
CareSens
Ik wil de gegevens van mijn CareSens glucosemeter graag uploaden naar de computer?
Het uploaden van uw glucosewaarden naar de computer is mogelijk. Hiervoor heeft u de CareSens USB-kabel nodig. De CareSens USB-kabel is aan te schaffen in onze webshop.
Tevens heeft u een programma nodig waarna toe u de gegevens wilt uploaden. U kunt hiervoor kiezen voor de SMARTLOG software van CareSens of voor Diasend Personal. Kijk op de pagina Software voor meer informatie over beide producten. U kunt tevens u behandelaar om advies vragen.
Mijn CareSens glucosemeter geeft een error aan, wat nu?
Controleer de foutmelding via de gebruiksaanwijzing–>Onderhoud–> Foutmeldingen. In dit hoofdstuk van de gebruiksaanwijzing vindt u alle betekenissen van foutmeldingen. De gebruiksaanwijzing geeft een aantal tips om storingen te verhelpen.
Als u het probleem niet kunt verhelpen, neem contact op met de klantenservice.*
Telefonisch: +31 (0)46 – 7507707 E-mail: sales@zkopehealthcare.com
*Bereikbaar op werkdagen tussen 09.00-17.00 uur.
Welke mobile devices zijn geschikt voor de SMARTLOG app?
De SMARTLOG app werkt met de volgende mobiele apparaten:
Apple (iOS) mobiele apparaten die zijn geïnstalleerd met Apple iOS 8 en hoger, zoals:
iPhone 5 of nieuwer
iPad 4, iPad Air, iPad Air 2
iPad mini 2, 3, 4
iPad Pro
iPod touch 5 and 6
Android mobiele apparaten die zijn geïnstalleerd met Android Lollipop 5.0 en hoger, zoals:
Samsung Galaxy S4/S4 Mini/S5/S5 Mini/S6/S7
Samsung Galaxy Note 2/3/4/5
Samsung Galaxy A5
Hoe koppel ik mijn CareSens N Premier glucosemeter met mijn mobile device?
Stap 1 t/m 5 op uw glucosemeter:
Stap 1: Schakel de Bluetooth in op uw mobile device
Stap 2: Zet de CareSens N Premier glucosemeter aan
Stap 3: Druk de S-knop op de glucosemeter voor drie seconden in
Stap 4: ‘’SET’’ verschijnt in het scherm. Middels de pijltjes op de glucosemeter verschijnt ‘’Yes’’ op het scherm en duwt u nogmaals op de S-knop
Stap 5: ‘’BT’’ verschijnt in het scherm. Middels de pijltjes op de glucosemeter verschijnt ‘’PAIr’’ op het scherm en duwt u nogmaals op de S-knop
Stap 1 t/m 5 op uw mobile device:
Stap 1: Start de smartlog app
Stap 2:Kies ‘’Meer’’ à ‘’Meteraansluiting’’–>’’Bluetooth’’–>’’Zoek’’
Stap 3: Op uw mobile device vindt u nu ‘’CARESENS’’ icm met een 4-cijferige code. Duw op deze melding.
Stap 4: Uw glucosemeter laat nu een 6-cijferige pin zien, voer de pincode in en duw op ‘’OK’’
Stap 5: Uw glucosemeter en telefoon zijn gekoppeld en de opgeslagen testresultaten zijn nu ook zichtbaar in de smartlog app op uw mobile device
Mijn CareSens N Premier meter lijkt geen contact te maken met de SMARTLOG app. Waarom?
Indien uw CareSens N Premier glucosemeter niet op de SMARTLOG app aansluit, controleer dan of
Uw glucosemeter aan staat
Uw glucosemeter met de app heeft gekoppeld aan uw mobiele apparaat
De Bluetooth® functie op uw mobiele apparaat en uw glucosemeter is ingeschakeld
Uw glucosemeter dicht genoeg bij uw mobiele device ligt.
Als u het probleem niet kunt verhelpen, neem contact op met de klantenservice.*
Telefonisch: +31 (0)46 – 7507707 E-mail: sales@zkopehealthcare.com
*Bereikbaar op werkdagen tussen 09.00-17.00 uur.